Centrum Handlowo-Rozrywkowe - Pasaż Grunwaldzki - Wrocław

Nowości

Street Heroes w nowej kampanii Sizeer

Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast.

Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebie STREET HERO. This is how we do it! – mówi Sizeer.

Trzon kampanii stanowią kreacje video, które z jednej strony, prezentują street bohatrerów, a zarazem przekazują wartości, tak istotne w kreowaniu oryginalnego wizerunku. Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 rok. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peny i jego sposobu opowiadania zdarzeń. Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Streest Heroes. Jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lajtmotive komunikacji. GOAT, w amerykańskim slangu, to #greatestofalltime – czyli osoba wyjątkowa, niezwykła lub sytuacja, która zyskuje takie miano.


Powrót
Oceń nas