Grupa Impel

Oferty pracy

W związku z licznymi pytaniami w sprawie pracy w Pasażu Grunwaldzkim postanowiliśmy zamieszczać bieżące oferty najemców na naszej stronie. Powodzenia w szukaniu pracy!

SZANOWNI PAŃSTWO INFORMUJEMY, ŻE CHR PASAŻ GRUNWALDZKI NIE POŚREDNICZY W PROCESIE REKRUTACJI. ZAPRASZAMY DO BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z OGŁOSZENIODAWCĄ.

 

Aktualne oferty pracy

H&M KIEROWNIK DZIAŁU PASAŻ GRUNWALDZKI

Jako Kierownik Działu odpowiadasz za osiąganie celów dla swojego działu, za prowadzenie, motywację i rozwój swojego zespołu. Jesteś odpowiedzialny za stworzenie inspirującej atmosfery dla naszych klientów, aby zakupy były dla nich przyjemnością. Potrafisz zaplanować i zorganizować pracę na swoim dziale w zależności od potrzeb sprzedażowych.
Jeśli posiadasz:
• Doświadczenie, jako lider w sprzedaży detalicznej lub zarządzałeś grupą (do 10 osób),
A dodatkowo:
• Potrafisz zapewnić wysoki poziom obsługi klienta
• Potrafisz ustalać i kontrolować cele krótko- i długoterminowe,
• Potrafisz znaleźć szybki sposób na zwiększenie sprzedaży
• Masz zdolności analityczne
• Potrafisz skupić się na więcej niż jednej czynności w tym samym czasie
• Potrafisz ustalać priorytety i szybko organizować pracę
• Potrafisz komunikować się dobrze i stanowczo
• Wiesz, jak motywować i rozwijać swój zespół
• Masz otwarty umysł i szukasz nowych rozwiązań
• Interesujesz się modą
• Wyrażasz gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy).
Możemy Ci zaoferować:
• Umowę o pracę bez okresu próbnego
• Elastyczne godziny pracy
• Szkolenia wewnętrzne
• Możliwość rozwoju
• Rabat pracowniczy
• Ubezpieczenie zdrowotne
• Ubezpieczenie na życie
• Bogatą ofertę sportową
• Program lojalnościowy dla pracowników z długim stażem
APLIKUJ TERAZ!
Wyślij CV na adres: praca@hm.com z dopiskiem „KIEROWNIK DZIAŁU WROCŁAW”


H&M KONTROLER ADMINISTRACYJNO-KASOWY


Jako Kontroler Administracyjno-Kasowy jesteś odpowiedzialny za prowadzenie i kontrolę procesów administracyjnych i bankowych zgodnie z rutynami H&M. Informowanie, szkolenie i dostarczanie aktualnych informacji dla swojego zespołu są ważną częścią Twojej pracy. Masz również ważną rolę w zapewnianiu wysokiego poziomu obsługi klienta.
Jeśli posiadasz:
• Doświadczenie w pracy biurowej i administracji, lub masz podobne kwalifikacje
A dodatkowo:
• Potrafisz zapewnić wysoki poziom obsługi klienta,
• Potrafisz ustalać priorytety i organizować swój czas pracy,
• Myślenie analityczne jest Twoim atutem,
• Lubisz szybkie tempo pracy i szukasz nowych wyzwań,
• Masz podstawowe umiejętności obsługi komputera,
• Potrafisz pracować zarówno samodzielnie jak i w zespole,
• Potrafisz dzielić się swoją wiedzą z innymi,
• Wyrażasz gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy).
Możemy Ci zaoferować:
• Umowę o pracę bez okresu próbnego
• Elastyczne godziny pracy
• Szkolenia wewnętrzne
• Możliwość rozwoju
• Rabat pracowniczy
• Ubezpieczenie zdrowotne
• Ubezpieczenie na życie
• Bogatą ofertę sportową
• Program lojalnościowy dla pracowników z długim stażem
APLIKUJ TERAZ!
Wyślij CV na adres: praca@hm.com z dopiskiem „KONTROLER WROCŁAW”

KFC: Poszukuje pracowników restauracji 

Zatrudniamy ludzi a nie CV! Wiemy, że masz cechy, których nie można zmierzyć lub po prostu wpisać do życiorysu. Daj się poznać!

Nasza oferta:
- Ciekawa, stabilna, pełna wyzwań praca;
- Pakiet profesjonalnych szkoleń i możliwość rozwoju;
- Praca w przyjaznej atmosferze, w dynamicznym, otwartym zespole nastawionym na realizację ambitnych celów;
- Szansa na zdobycie doświadczenia zawodowego;
- Grafik dostosowany do indywidualnych potrzeb;
- Atrakcyjny pakiet benefitów oraz nagrody i premie za dobre wyniki pracy.

Twoje zadania:
- Przygotowywanie produktów KFC zgodnie ze standardami oraz dbanie o ich jak najwyższa jakość;
- Utrzymywanie czystości w miejscu pracy;
- Współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji.

Nasze oczekiwania:
- Otwartość i komunikatywność;
- Pozytywna energia i pomysłowość;
- Dokładność, odpowiedzialność, zaangażowanie;
- Wyznaczanie ambitnych celów;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Książeczka sanitarno-epidemiologiczna będzie mile widziana.

Oferta pracy skierowana jest również do osób niepełnosprawnych.

Wyślij swoje CV na adres plkfcwroclaw.pasazgrunwaldzki@amrest.eu lub przyjdź do naszej restauracji, bardzo chcemy Cię poznać!

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy  dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”

TOUS to rodzinna, hiszpańska marka biżuteryjna, której symbolem jest znany na całym świecie Miś. TOUS to przede wszystkim unikalny, nowoczesny design i wysokiej jakości materiały. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota, srebra najwyższej próby lub stali szlachetnej, zdobią ją m.in. diamenty i perły. TOUS to także galanteria skórzana, torebki, akcesoria, perfumy, zegarki, okulary, walizki, portfele, szale oraz długopisy. Polską Ambasadorką TOUS jest Małgorzata Socha.


SALON TOUS POSZUKUJE DOŚWIADCZONYCH SPRZEDAWCÓW:
- entuzjastycznie nastawionych do świata;
- zorientowanych na osiąganie celów;
- zaangażowanych w wykonywane obowiązki;
- ze znajomością języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- mogących pracować w systemie zmianowym;
- o wysokiej kulturze osobistej;
- z poczuciem humoru;
- nadążających za trendami w modzie.

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU
Wyślij CV na adres: wroclaw.pasaz@oriens-bijou.pl lub zostaw w salonie.

Freshpoint to restauracja serwujca kanapki prosto z pieca. Sekretem tak doskonałego smaku są najlepsze składniki serwowane w wysokiej jakości chrupiącym pieczywie, soczystej tortilli lub pysznej sałatce. Wszystko przygotowane według unikalnych receptur. Freshpoint to więcej niż kanapki. To kulinarna podróż każdego dnia dla ceniących sobie dobry smak oraz dla tych dla których cenna jest każda minuta, ale nie kosztem jakości żywienia.
Zadania:
-Obsługa klientów;
-Przygotowywanie produktów zgodnie ze standardami;
-Dbałość o estetykę i wygląd lokalu;

Wymagamy:
-Ukończonych 18 lat i statusu studenta bądź ucznia;
-Dyspozycyjności w tygodniu bądź na weekendy;
-Książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznych;
-Umiejętności pracy w zespole;
-Punktualności i uczciwości;
-Pozytywnej energii i uśmiechu na twarzy;

Oferujemy:
-Pracę w przyjaznej atmosferze;
-Elastyczny grafik dostosowany do indywidualnych potrzeb;
-Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
-Posiłek pracowniczy;
-Kartę zniżkową do restauracji sieci AmRest,
-Perspektywę rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres fppasazgrunwaldzki@freshpoint.pl z zaznaczeniem swojej dyspozycyjności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Tradycja i Jakość Sp. z o.o. to polska sieć sklepów posiadająca wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działalności handlowej. Asortyment w naszych sklepach obejmuje przede wszystkim ofertę produktów spożywczych, chemii gospodarczej oraz artykułów gospodarstwa domowego.

Podejmij pracę w naszym zespole na jednym z wybranym przez siebie stanowisk:

Sprzedawca na stoisku
- cukierniczym
- warzywa i owoce

Wymagania:

  • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych

Zadania:

  • obsługa klientów
  • układanie towaru wg standardów obowiązujących w spółce
  • dbanie o właściwą jakość sprzedawanego towaru

Proponujemy:

  • umowę o pracę na pełny etat
  • stałe zatrudnienie na umowę o pracę
  • wynagrodzenie składające się z płacy zasadniczej oraz nagrody uzależnionej od wyników sklepu,
  • profesjonalne wdrożenie do pracy, szkolenia oraz możliwość rozwoju,
  • świadczenia pozapłacowe (Ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych także dla członków rodzin).

 

Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail: kadry@tradycjaijakosc.com.pl lub bezpośredni kontakt z Kierownikiem Delikatesów w Pasażu Grunwaldzkim.

Informacji udziela Dział Kadr tel. 71 377 29 66.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U, z 2016 poz. 922).

Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Spółka informuje, że administratorem danych jest Tradycja i Jakość Sp. z o.o. z siedzibą al. Kasprowicza 85, 51-146 Wrocław. Dane osobowe zawarte w ofercie pracy są podawane przez kandydata w sposób dobrowolny, przetwarzane w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Każdy kandydat do pracy ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.

GERRY WEBER International AG to cieszący się światową renomą koncern mody i lifestylu  .

Posiadamy ponad 400 salonów sprzedaży House of GER­RY WEBER (HoGW) oraz ponad 2000 butików na całym świecie, przez co należymy do czołowych firm branży odzieżowej. Naszych pięć własnych ma­rek gwarantuje na całym świecie najwyższą jakość oraz fascynującą modę .

Czy chcesz stać się częścią dynamicznego i wciąż ekspandującego koncernu?

Aktualnie  poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Sprzedawcy w pełnym wymiarze czasu pracy

Zadania:
- Aktywna pomoc klientowi podczas dokonywania zakupów oraz sprzedaż;
- Dbałość o ekspozycję towaru na sklepie.

Wymagania:
- Chęć podjęcia pracy od 01.10.2017 ;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Punktualność, wysoka motywacja, zaangażowanie i dyspozycyjność.

Oferujemy:            
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Pracę w przyjaznej atmosferze    .
    
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na poniższy adres e-mail: E.sobczyk@gerryweber.com .

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

Ogólnopolska sieć restauracji, które zlokalizowane są w największych centrach handlowych na terenie Polski poszukuje aktualnie Kandydatów na stanowisko:
Pracownik Restauracji                        

Zadania:
- Obsługa klientów
- Dbałość o ekspozycję potraw na ladzie wydawczej
- Utrzymywanie czystości Restauracji

Wymagania:
- Aktualna książeczka do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Punktualność, sumienność, zaangażowanie oraz motywacja do pracy

Oferujemy:            
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Rozwinięty system szkoleń wdrażających do pracy
- Pracę w przyjaznej atmosferze        
- Elastyczny grafik
- Zdobycie cennego doświadczenia oraz perspektywy dalszego rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na poniższy adres e-mail: p.garbat@smaknatak.pl w temacie wiadomości proszę wpisać Stanowisko pracy oraz miejscowość.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

Marka Smak na Tak należy do ogólnopolskiej sieci restauracji, które zlokalizowane są w największych centrach handlowych na terenie całej Polski. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje aktualnie Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Kucharz

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:
- Przygotowanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami
- Ścisła współpraca z szefem kuchni oraz z innymi pracownikami 

Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na wyżej wymienionym stanowisku
- Wykształcenie kierunkowe gastronomiczne lub kurs kucharza
- Wymagana aktualna książeczka do celów sanitarno – epidemiologicznych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Dyspozycyjność do pracy
- Wysoka motywacja do pracy
- Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na poniższy adres e-mail: p.garbat@smaknatak.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

North Fish w Pasażu Grunwaldzkim prowadzi rekrutację na stanowisko pracownik restauracji.
Dołącz do nas i zostań członkiem wyjątkowej załogi, która zna się na rzeczy i lubi ze sobą pracować.


Czego potrzebujesz:
- książeczki sanitarno-epidemiologicznej (jeśli nie masz pomożemy Ci ją zdobyć)
- pasji i zapału - nie wymagamy doświadczenia

Co otrzymasz:
- konkurencyjne wynagrodzenie
- umowę o pracę lub umowę zlecenie ( Ty decydujesz )
- pracę na pełen etat
- elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich potrzeb
- dobrą atmosferę
- pakiet szkoleń
- atrakcyjne systemy premiowe
- posiłki pracownicze w korzystnej cenie

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta to wyślij nam swoje CV na adres wro01@northfood.pl lub zadzwoń pod numer 664-998-243 i umów się na rozmowę kwalifikacyjną.
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U, z 2016 poz. 922).
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest North Food Polska S.A. z siedzibą w Kielcach (25-323) przy al. Solidarności 36. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

hummel Polska

Światowej marki, duński producent obuwia i odzieży sportowej oraz lifestylowej dla dorosłych i dzieci, sponsor wielu znanych zespołów sportowych jak PGE VIVE Kielce, GKS Tychy, czy Kadry Narodowej Polskiego Związku Tenisowego otwiera pod koniec lutego pierwszy w Polsce sklep firmowy hummel w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.

Jeżeli szukasz pracy, mamy do zaoferowania stanowiska:

  • KIEROWNIKA SKLEPU (pełny etat - umowa o pracę)
  • DORADCÓW KLIENTA (pełny lub niepełny etat - umowa zlecenie, umowa o pracę)


Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego (konieczne w wypadku Kierownika sklepu), a także osoby ze statusem studenta lub ucznia. Wymagane doświadczenie na danym stanowisku (minimum 1 rok), zapał do nauki i pracy w kilkuosobowym zespole, komunikatywność, pozytywne nastawienie, chęć do tworzenia standardów nowej marki na rynku.

Oferujemy duże zniżki na produkty firmowe, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem sieci detalicznej hummel w Polsce (planujemy co roku kilka otwarć nowych sklepów).

Jeśli jesteś zainteresowany/-a, czym prędzej prześlij nam swoje CV oraz kilka słów o sobie na adres: pracawroclaw@hummel.pl koniecznie dodając w temacie wiadomości odpowiednio "KIEROWNIK" lub "DORADCA" oraz podaj przedział ile godzin miesięcznie jesteś w stanie pracować, gdy wolisz niepełny etat.

Więcej o marce i jej produktach znajdziesz na www.hummel.net lub www.hummel.pl

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."

Interesujesz się modą i najnowszymi trendami? Lubisz wyzwania i dynamiczne środowisko pracy? Chcesz rozwijać się w sprzedaży i uczyć obsługi klienta od najlepszych?

DOŁĄCZ DO NAS!

CALZ POLSKA Sp. z o.o. to właściciel marek CALZEDONIA INTIMISSIMI TEZENIS FALCONERI

Aktualnie na świecie mamy ponad 4200 sklepów, w Polsce jest ich ponad 130. Wciąż się rozwijamy, otwieramy nowe lokalizacje i poszukujemy talentów do naszych zespołów.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

SPRZEDAWCA (3/4 etatu)

Nauczymy Cię wszystkiego! Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz nasze produkty, sposób funkcjonowania sklepu oraz oczywiście tajniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.

Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Stałe wynagrodzenie z systemem premiowym
• Elastyczny grafik, który można pogodzić ze studiami lub innymi zajęciami
• Pakiet benefitów (w tym dostęp do karty Multisport i bezpłatnej prywatnej opieki medycznej)
• Atrakcyjną zniżkę na produkty naszych marek
• Pracę w uśmiechniętym i przyjaznym zespole profesjonalnych sprzedawców

Mile widziane:
• Doświadczenie w obsłudze klienta
• Znajomość języka angielskiego lub włoskiego


Aby zaaplikować na powyższą ofertę pracy, uprzejmie prosimy kliknąć w poniższy link do formularza aplikacyjnego:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2847f3c884364f07ab1138f66aa9ce91

PARFOIS to międzynarodowa marka modnych akcesoriów dla kobiet, stworzona w 1994 roku przez Manuela Medeiros w Portugalii. Powstała z miłości, dedykowana kobietom które uwielbiają modę. Dzięki różnorodności produktów, innowacyjnemu konceptowi oraz szerokiej gamie dodatków prezentujących najwyższe trendy każdego sezonu, marka stała się światowym liderem w branży akcesoriów. Dziś PARFOIS posiada ponad 800 sklepów w ponad 60 krajach.

W związku z dynamicznym rozwojem marki na polskim rynku poszukujemy osób na stanowisko SPRZEDAWCA FULL TIME w butiku Parfois we Wrocławiu.

Wyzwanie:

Stań się częścią dynamicznego zespołu w międzynarodowej, szybko rozwijającej się i odnoszącej sukcesy firmie. Jako sprzedawca masz możliwość zapewnić doskonałe wrażenia zakupowe i profesjonalną obsługę klienta.

Jakie będą Twoje zadania:

  • Obsługa klienta i kasy fiskalnej
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Dbanie o wygląd i wystrój sklepu zgodną z naszą polityką Visual Merchandasingu
  • Uzupełnianie produktów na sklepie i kontrola stanu magazynu

Co powinno Cię charakteryzować:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
  • Pozytywne nastawienie
  • Pasja do mody

Nasza oferta dla Ciebie:

  • Atrakcyjne, międzynarodowe środowisko pracy w którym można nawiązać kontakt z nowymi i inspirującymi ludźmi z całego świata
  • Możliwość rozwoju kariery zawodowej
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
  • Prowizje od sprzedaży w zależności od wyników sklepu
  • Atrakcyjne rabaty dla pracowników i prezenty świąteczne
  • Pracę w przyjaznym, dynamicznym i pełnym pasji zespole
  • Elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: recruitment-pl@parfois.com lub marcelina.szweda@parfois.com.
CV można również dostarczyć osobiście do sklepu.
Numer kontaktowy: 502 526 833
Termin rekrutacji: 28.09 – 28.10

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

PAWO to polska firma, która od ponad 27 lat zajmuje się kreowaniem wizerunku eleganckiego mężczyzny. Obecnie, w związku z dalszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy do swojego zespołu kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Doradca Wizerunku - Sprzedawca
Miejsce pracy: Pasaż Grunwaldzki


Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa oraz system premiowy od sprzedaży;
  • możliwość rozwoju oraz wewnętrznego awansu;
  • konkursy dla pracowników firmy PAWO;
  • pakiet szkoleń startowych oraz wsparcie na każdym etapie pracy;
  • szkolenie z doradztwa w zakresie wizerunku;
  • możliwość rozwijania umiejętności w zakresie stylizacji, ekspozycji;

 

Wymagania:

  • profesjonalna i zgodna ze standardami firmy obsługa Klienta;
  • badanie potrzeb Klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi;
  • dbanie o porządek i wystrój salonu;
  • przygotowanie produktów do sprzedaży;
  • aktywne uczestniczenie w realizacji planów sprzedażowych;
  • współpraca z zespołem salonu i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego;

 
Oczekiwania:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta;
  • doświadczenie w sprzedaży (mile widziane w branży odzieżowej);
  • otwartość i pozytywne nastawienie do życia;
  • umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów;
  • kreatywność i zaangażowanie w pracę;
  • mile widziane zainteresowanie modą (trendami, nowinkami ze świata mody);

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: manager623@pawo.pl
CV można również dostarczyć osobiście do sklepu.

Oceń nas