Centrum Handlowo-Rozrywkowe - Pasaż Grunwaldzki - Wrocław

Nowości

Nowa odsłona marki VISTULA.

VISTULA zmienia się dla Ciebie – nowości na sezon AW 2020/2021 oraz pierwsza w historii marki odzież dla niej i dla niego

Nowoczesna i inspirująca – taka jest VISTULA. Dzięki licznym nowościom kolekcja w sezonie AW 20/21 odpowiada na potrzeby każdego mężczyzny – odzież formalna na specjalne uroczystości, smart-casual do pracy lub wyjście na kolację ze znajomymi, a sportowa odzież na aktywny czas wolny. To jednak nie koniec zaskoczeń – VISTULA stworzyła zupełnie nową odsłonę kolekcji VISTULA RED, którą teraz z powodzeniem mogą nosić także kobiety!

Kolekcja VISTULA daje mężczyznom możliwość wyrażania siebie, każdy znajdzie w niej swój własny styl. Klasyczna elegancja i casualowy luz – tą zasadą VISTULA kierowała się przez lata. Jednak rok 2020 pełen jest zmian – marka otwiera się na nowe, jednocześnie nie rezygnując z tego co ma najlepsze i za co kochają ją Polacy.

Współczesna klasyka. Nowoczesna elegancja. Nowa odsłona marki VISTULA.

W sezonie AW 20/21 VISTULA oferuje szeroki wybór odzieży eleganckiej – formalne garnitury, wśród których dominują minimalistyczne wzory, stonowane barwy oraz klasyczna krata i drobna pepita. Tkaniny wysokiej jakości to od lat wyróżnik marki, dlatego w tym sezonie również ich nie zabraknie. W ofercie pojawią się jednorzędowe i dwurzędowe płaszcze, a także ciepłe kurtki o różnych fasonach. Synonimem nowoczesnej elegancji jest jeansowy zestaw – spodnie i kurtka tworzą wyrazisty i odważny look. Nowością są linie Etno Jeans oraz Move, a także nadruki z motywem monogramu – „V” pojawia się na kurtkach, T-shirtach oraz bluzach. Eco Line, czyli kolekcja skupiona na środowisku, która swoją premierę miała w sezonie SS 20, rozszerza swój asortyment o kolejne pozycje.
Inspirowana stylem skandynawskim Eco Line to odzież tworzona w duchu ekologii. Produkty Eco Line wykonano z materiałów bio lub recyclingowych. W kolekcji znajdują się T-shirty wykonane z bawełny organicznej z dodatkiem recyclingowego poliestru i elastanu, a także swetry z przędzy recyclingowej. Nowością jest także kurtka z wypełnieniem z poliestru, który powstał z przetworzonych plastikowych butelek oraz dwa modele płaszczy. Warto wspomnieć, że projektanci linii zadbali o najdrobniejsze detale, również guziki wytworzono z materiału z recyclingu.

Linia Etno Jeans inspirowana jest rzemiosłem i nomadami. Charakterystyczne hafty i autorska etno geometryczna grafika w barwach jesieni, czyli czerwieni, pomarańczy i butelkowej zieleni – to wyróżniki kolorystyczne linii. Oprócz T-shirtów, oversizowych bluz, bluz na zamek z kapturem, hoodie z haftowanym motywem etno oraz haftem bawolej czaszki, w linii znajdują się także flanelowe koszule w kratę z elementem azteckiego wzoru oraz swetry typu roundneck i półgolfy. Wyjątkowy charakter linia zyskuje dzięki nieoczywistemu połączeniu z jeansem – kurtki, koszule jeansowe i spodnie w różnych odcieniach i konstrukcjach. Dodatkowo spodnie chino z tkaniny bawełnianej w kolorach przygaszonej żółci, butelkowej zieleni oraz bordo, które podobnie jak pozostałe spodnie z kapsuły Etno Jeans posiadają etno detale wewnątrz. Kolekcję uzupełniają akcesoria – skórzane paski w różnych wariantach oraz multikolorowe skarpety.

Minimalistyczna linia VISTULA MOVE tworzy energiczny balans między stylem active i casual. To odzież dla aktywnych, którzy cenią sobie wygodę i komfort na co dzień. W linii dominują stonowane barwy – czerń, granat, szary melanż, off-white, które przełamuje turkus. Jedynym elementem graficznym są gumowe nadruki. Linia VISTULA MOVE zawiera pełny asortyment produktowy – T-shirty, longsleeve w wariancie klasycznym i ze stójką, bluzy rozpinane i hoodie, rozpinane kurtki i anorak, spodnie dresowe w wariantach ze ściągaczami i bez, a także buty oraz skarpety i czapki. To pierwszy krok marki w kierunku odzieży sportowej.

Zupełnie nowa odsłona VISTULA RED – dla niej i dla niego

Całkowicie świeże i innowacyjne spojrzenie na modę. Nowoczesne kroje, unikatowy design – odzież dla kobiet i mężczyzn. Modele unisex to największa nowość w sezonie AW 20/21. Bazę kolekcji VISTULA RED stanowi nowoczesny formal, jednak w niczym nie przypomina on klasycznej odzieży marki VISTULA - wyróżnia się zupełnie innym dopasowaniem i proporcjami garniturów oraz marynarek, niestandardowymi materiałami. Sylwetka jest luźna, komfortowa, marynarki są krótsze, często bez podszewek, bardzo lekkie. Garnitury w wydaniu RED to uniwersalne zestawy, które można nosić jako komplet, ale także osobno. Stanowią one bazę do zestawiania nie z koszulami, a raczej z bluzą, swetrem lub T-shirtem. VISTULA RED redefiniuje styl formalny i sam garnitur, jako produkt, który jest wpisany w DNA marki. Kolekcja VISTULA RED jest przede wszystkim nowoczesna, modna, a czasami także niszowa.

Prawdziwą nowością są produkty unisex, czyli męskie rzeczy w damskich rozmiarach. To produkty, które wyglądają świetnie na przedstawicielach oby płci – płaszcze, prochowce, dresy, bluzy, swetry są proste, uniwersalne i wygodne. Z tego samego założenia powstała nowa sylwetka i dopasowanie. Wyróżnikiem kolekcji VISTULA RED są także materiały m.in. delikatnie połyskliwe dzianiny dresowe, czy bardzo lekki garnitur z tkaniny kurtkowej.

Płaszcze i kurtki – to również modele dla kobiet i mężczyzn. Klasyczne trencze w kilku wariantach – w kolorach beżu i granatu, z klasycznym lub reglanowym rękawem. W kolekcji znajdują się także luźne modele płaszczy, z lekko opadającymi ramionami, a w niektórych wariantach z mięsistych materiałów, ale bez podszewek. Punktem wyjścia do stworzenia tych produktów było połączenia ciepłego cardiganu z płaszczem. Na zimę, obszerne, oversizowe puchówki – biała lub z motywem „R” w zestawieniu kolorystycznym beżu i bordo. Dodatkowo swetry o różnym dopasowaniu i wiele modeli bluz – z nadrukami lub bez, z kapturem i bez niego.

Kolorystyka kolekcji to beż, bordo, granat, czerń, biel oraz rozświetlająca limonkowa zieleń.

Garnitur dla kobiet od marki VISTULA

W kolekcji VISTULA RED pojawią się po raz pierwszy w historii marki garnitury uszyte specjalnie dla kobiet. Na początek to dwa modela w kolorze czarnym, które odróżnia od siebie styl i fason. To ukłon w stronę kobiet, które od lat szukają dobrze skrojonego garnituru – teraz znajdą go w VISTULA.

Produkty kolekcji VISTULA RED dostępne będę w sprzedaży online na vistula.pl oraz w 70 salonach w Polsce od października.


Powrót
Oceń nas